הנשיא חשף את החיסול הדרמטי: "הוא מת אחרי שרץ לתוך תעלה, בוכה כל הדרך"

שלמה ריזל No Comments on הנשיא חשף את החיסול הדרמטי: "הוא מת אחרי שרץ לתוך תעלה, בוכה כל הדרך"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ סיפר בנאומו לאומה, על הרגעים הדרמטיים בעת חיסול מנהיג ארגון הטרור דעא"ש, אבו באכר אל בגדדי, "גופתו הושחתה בפיצוץ והמנהרה קרסה עליה. ביצענו בדיקות שתוצאותיהן אישרו כי הוא מת". הנשיא סיפר כי לאחר החיסול, "היינו במקום שעתיים ולקחנו משם חומרים חשאיים"

הנשיא וסגנו וראשי הצבא צופים בפעולה בשידור חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נשא היום (ראשון) נאום לאומה האמריקנית בו סיפר על חיסולו הדרמטי של מנהיג דעא"ש אבו באכר אל-בגדדי הלילה ע"י יחידת העילית "אריות היום" במקום מחבואו באידליב בסוריה סמוך לגבול הטורקי. הנשיא תיאר את הדקות הדרמטיות בעת הפשיטה של היחידה החשאית מגובים בחיל האוויר האמריקני, "נשארנו שם כשעתיים ולקחנו חומרים מודיעינים" סיפר הנשיא.

הנשיא סיפר על החיסול הדרמטי ואמר: "אמש ארצות הברית הביאה את הטרוריסט מספר 1 בעולם לצדק. אבו בכר אל-בגדאדי נהרג אחרי שחיפשנו אותו במשך שנים ארוכות. תפיסתו או הריגתו היו העדיפות העליונה של הממשל שלי. הוא מת אחרי שרץ לתוך תעלה, בוכה כל הדרך", לעג הנשיא לראש ארגון המחבלים האימתני שנמחק כמעט.

‏"הבריון שניסה להפחיד אחרים בילה את רגעי חייו האחרונים בפחד מוחלט. המתחם פונה לגמרי באותה עת, 11 ילדים פונו מהבית ולא נפגעו", ציין טראמפ את הרגישות כנגד הקטינים ששהו במתחם בעת הפעולה החשאית והוסיף, "מי שנותר היו אל-בגדאדי ושלושה מילדיו שהוא גרר איתו למוות ודאי כשהדליק את הווסט שלו והרג את עצמו ואותם".

בעת השיא של המבצע סיפר טראמפ, ‏"גופתו של אל-בגדאדי הושחתה בפיצוץ והמנהרה קרסה עליה. ביצענו בדיקות שתוצאותיהן אישרו כי הוא מת. הכוחות המיוחדים ביצעו פעולה מסוכנת בשעת לילה והצליחו במשימתם, היינו במקום שעתיים ולקחנו משם חומרים חשאיים" חשף הנשיא בהודעתו הדרמטית.

‏הנשיא התייחס אישית לראש המחבלים ואמר, "אל-בגדאדי היה איש חולה ונאלח והוא מת כפחדן. הוא היה היורש של בן לאדן והוא מת כמו כלב. מותו מדגיש את המאבק הבלתי פוסק של ארה"ב בטרור ובדאע"ש. הזרוע שלנו ארוכה מאוד, חיסלנו אותו ואת החליפות שלו, הם לא יימלטו מאיתנו ומהשיפוט של אלוהים".

על המודיעי לפני במבצע אמר טראמפ, "היה לנו מידע מצוין באשר למיקום שלו, הוא שינה את דעתו הרבה פעמים ובסוף כיסינו את כל האפשרויות – הגענו עם שמונה הליקופטרים, זכיתי לראות את זה בחדר המצב, זה היה כמו סרט" תיאר הנשיא את רגעי הדרמה.

מקום המסתור לאחר הפצצה של חיל האוויר האמריקני:



0 תגובות